június 18, 2016

Esküvői doboz - bevezető (Wedding Box - introduction)

A neten keresztül egy megtisztelő felkérést kaptam egy esküvői doboz összeállítására. A megrendelő hölgy egy korábbi bejegyzés-sorozatomra (ITT KEZDŐDIK...) talált rá és végigolvasta. Ezek a bejegyzések egy elég nagy projekt fázisait mutatták be. Persze a végeredményt, hiszen épp a legjobb rész maradt árnyékban: az ötletelés.
Most szerettem volna új dolgokkal is előrukkolni. Az egyik ilyen a mosolykártya (karácsony után annyi szaloncukrunk maradt, hogy ilyen kis mosolykártyák kíséretében kiragasztottam azokat, egyenként, házunk liftjének szabad falfelületeire, az itt lakó manók és szüleik legnagyobb örömére - végtelenül aranyos kis post-it-eket hagytak ott cserébe). Az is inspirált, hogy Annám régebben sok kis pici cetlit hagyott nekem zoknikba rejtve, a bérletembe, pénztárcámba dugva, meg egészen lehetetlen helyeken is, és hihetetlen jó érzés volt rájuk bukkanni (jópár még mindig megvan, bevittem az irodai asztalomra is, hogy lássam nap, mint nap; és van egy a motivációs naplóm elejébe is beragasztva - mikor kinyitom, ez az első, amit látok)....
Kicsit átszerkesztettem a virágnyelv titkairól szóló minilexikont (és egy nyomda különleges kartonra kinyomtatta nekem). Szintén újragondoltam a jótanácsok, bölcsességek sorát. Ez persze nem egészen mostani gyűjtés, mivel már december vége óta vezetek motivációs naplót és ebbe máris sok-sok motiváló üzenet került...
Remek agyfényesítő játék volt számomra frazémákon töprengeni, mert a doboznak szintén alapvető eleme a tárgyakkal kombinált emlékeztetők sora. Természetesen kizárólag pozitív, előrevivő, építő szókapcsolatokat gyűjtöttem össze. Nagyon élveztem!

A hölggyel volt egy előzetes személyes találkozóm, mert a legelső (öcséméknek készített) doboz is egészen személyre szabott volt és szerintem úgy helyes, ha egy nászajándék a párnak szól. Arra gondoltam, egy személyes beszélgetés alapján kiderülhet valami különleges dolog, ami inspirál...
Sok új ötletem született, amiket feljegyeztem, számtalan idézetet kerestem és írtam össze, majd az egészet átbeszéltük egy következő találkozó keretében, mármint, hogy pontosan mit is szeretne ezekből. Így (és persze a doboz rekeszeinek méretét figyelembe véve) állt össze a végső változat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése