június 06, 2011

Blackwork, nagyobb minta (Bigger blackwork pattern)

A hétvégén hímeztem egy kicsit nagyobb blackwork mintát. Korábban már mutattam mintákat, amiket vagy gyűjtöttem vagy magam terveztem, ezekből variáltam össze kettőt és sötétkék színnel hímeztem.
During the weekend, I stitched a bit larger blackwork pattern. Earlier I showed samples that I have collected or I have designed. I assembled two of these, then I stitched this new pattern with dark blue colour.
Ilyen lett:
It became like this:

Részlet, ami segíthet a hímzésben (a minta ismétlésében):
Detail that can be helpful:

A négyzethálós ábra, ha ezzel lenne könnyebb:
The pattern with cells, if it can used better:

2 megjegyzés:

  1. Milyen szép lett!
    Nagyon jó részletességgel írtad le, illetve mutatod be, így talán még én is el tudom készíteni.
    Szép lenne egy terítő mintájának:)

    VálaszTörlés