augusztus 21, 2011

Füzetborító (kovácsoltvas minta alapján) - félkész

Újabb kovácsoltvas minta alapján készült hímzéssel gazdagodott a gyűjteményem.

Budapesten élek, ami egy csodaszép város. Bébiszitter voltam Londonban, kb. 1,5 évig és lehet, hogy nagyon elfogult vagyok, de nekem a mi fővárosunk sokkal-sokkal jobban tetszik. Büdi és hát vannak hibái, de én szeretek egy csomó mindent benne: például az épületeket, a parkokat, hogy mindenfelé találunk kincseket, még a leglepusztultabb helyen is vannak rejtett szépségek.

Most egy gyönyörű hídon sétálva gyűjtöttem be egy újabb mintát:

Igen, ez az épülő Margit hídon közlekedő villamos felsővezetékét tartó oszlop teteje. Annyira szép!! És nagyon tetszenek a lámpaoszlopok is!


Most madárhinta lett belőle és füzetborítóhoz fogom felhasználni hamarosan:

Sajnos nem tudok jól rajzolni, de ez a madár aranyos lett, ugye?

9 megjegyzés:

  1. Nekem nagyon tetszik! Nem régen találtam rá a blogodra, és nagyon tetszenek a munkáid. :)

    VálaszTörlés
  2. De cuki!Úgy tetszenek ezek a kacskaringós vonalak!:)

    VálaszTörlés
  3. Imádni való a madárka és az egész minta :)
    Tetszik :)

    VálaszTörlés
  4. Ez nagyon szép... Nem semmi hogy meg tud ihletni egy oszlop...:)))

    VálaszTörlés
  5. Nagyon szep lett, mintha egy mesebol lepett volna ki! :)

    VálaszTörlés
  6. Ez de jó ötlet!
    Szépek, finomak.....

    VálaszTörlés
  7. Hogy te miket ki nem találsz:) Nagyon ötletes!

    VálaszTörlés