május 16, 2013

Rózsaszín cicás párna (Pillow with pink cat)

Az egyik gyerekkórházba hamarosan tündéri meglepetés érkezik: egy nagyon rózsaszínű, cicás (Trallala cica) párna képében. Az egyik tanárunk jelezte nekem, hogy a kórházukba kezelésekre jár egy rendkívül szorgalmas, nagyon aranyos kislány, akit szeretne kiemelkedő munkájáért jutalmazni. Őszintén kívánom neki, hogy gyógyuljon meg és és ragyogja be a környezetét még nagyon-nagyon sokáig!!

Ezt a párnát hímeztem és varrtam neki:    

A Trallala-minta lementhető (pdf-formátumban): INNEN

Finom, puha alvópárnát készítettem. A szegély és a hátoldal textile egy régi bébiruhácska anyaga, mely most új életet kapott. Annám választotta ki, amikor édes rózsaszín anyagot kerestem a szegélyhez. Nem is hinnétek, de csoda kedves gombok tartoztak hozzá eredetileg, ezeket bepakoltam a különleges gombjaim közé, hiszen jól jönnek azok még egyszer, nem igaz?
Plusz, ha már annyi szívecske van a hímzésben, tettem a sarkokba is...

2 megjegyzés: