május 15, 2011

Katicás párna

Két párnát készítettem ezen a hétvégén. Ez a második, egy katicás párna.

Ilyen lett:










Ez a párna is alvós párna. Nincsen semmilyen szúrós része.

A párna közepén lévő hímzésen egy óriási szívecskét tartó katica látszik, apró virágok között.







A katica:












A pillangót melírozott fonallal hímeztem:










A virágok:











A szegélyhez kockás flanel anyagot választottam. Elkészítése után kétszer tűztem körbe a szegélyt (2 mm és 5 mm szélesen), majd cikcakköltéssel is körbevarrtam a két anyag találkozásánál:







A hátoldalhoz narancssárga flanelt használtam.Ezt a párnát is kimostam, hogy kellemes illata legyen.

A párnát finom, puha töltőnyaggal töltöttem meg. Sajnos a kedvenc kis Röltex-emben elfogyott a vlies, amit amúgy venni szoktam a párnákhoz. Legutóbb csak zacskós töltőanyagot tudtam venni, ami olyan, mint a normál, méterben vásárolható vlies, csak éppen laza, mintha feltépkedték volna. Nagyon klasszul bevált, bár az ára nem annyira szuper.

Legvégül kézzel megöltöttem a nyílást, amin ki tudtam fordítani a párnát, miután a szín és hátoldalt összevarrtam.

1 megjegyzés:

  1. Szervusz!
    Remélem örülsz majd bejegyzésemnek, és elfogadod díjamat! :)
    Látogass el hozzám!

    VálaszTörlés