november 23, 2013

Mikulás csizmák 2013. (Santa boots 2013.)

Idén is varrtam kiscsizmákat Mikulásra és egy részét karitatív célokra ajánlottam fel. Küldtem egy vidéki tanító néninek és Annám barátnője mamájának, aki református hittantanár. Remélem, hogy nagyon fognak örülni a gyerekek, akik majd kapják! Idén is adok az iskolám tanítóinak, tanárainak, akik kértek tőlem.
A többit a vásárra viszem majd...

Idén háromféle anyagot vettem és a múlt évi sablont használtam. A csizmák is elég hasonlóak lettek...
Az alapanyagok piros/bordó/barnás vásznak, amiket fehér/piszkosfehér polár szegély díszít. Kicsit idén is kísérleteztem, kipróbáltam rénszarvasos és hóemberes fagombokat, valamint újfajta gombokat varrtam a szegélyre. Idén csak jobblábas csizmák varrtam, bár lesz nálam pár ballábas is a múlt éviek közül.

This year I also sewed Santa boots, partly for charitable purposes. I sent boots to a teacher for her own class. She is from the countryside and I find her through her great blog. I also got boots for the mom of my Anna’s friend. She also belongs to the reformed church, like me and she is a divinity teacher. I hope that all kids will be very happy, who will receive a boot!
The rest of the boots will be taken to the Christmas fair…

This year I bought three kinds of material and I used the template I used last year. The boots are also quite similar...
The base materials are red / dark red / brown canvases. I chose white / off-white fleece to decorate the top edge. I tried new ideas this year as well: e.g. I tried wooden buttons (classic, reindeer and snowman-shaped). I sewed only right-leg boots, however I have a few left-leg boots left, I will take them with me to the fair.

Korábbi évek csizmái (boots from the previous years):
2012 (magyar nyelvű leírás és képek) / 2012 (in English, description & photos)
2011 (leírás/description in Hungarian) / 2011 (képek/photos)
2010 (magyar nyelvű leírás és képek / In Hungarian, tutorial with many photos! + samples)
2009 (egy lementett kép / one saved photo)

fagombbal (with wooden button)


zsebbel (with pocket)zsebbel + fém fityegővel (with pocket + metal charm)


szívvel (with heart)


folttal (with patch)masnival (with bow)


hópihével (with snowflake)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépek, én is ezt tettem a héten, gyere nézd meg őket:)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek a csizmácskák, -élőben sokkal sokkal szebbek - úgy megtetszett mindenkinek, hogy mi is készítünk majd hasonlókat, úgyis textil -és fonalmunka szerepel most a tanmenetben. Persze a miénk egyszerűbb lesz. A gyerekek nagyon örültek, és izgulnak, hogy meg fogják-e érdemelni. :))

    VálaszTörlés