március 19, 2015

Hímzés - Jane (Embroidery - Jane)

Egy bájos mintát találtam: egy kislány (nevezzük Jane-nek :) ) virágot locsol a kis locsolókannájával. Egy sorozat része a Pinterest-ről (sajnos nem leltem rá most, hiába kerestem, de ha rábukkanok megint, feltétlen belinkelem, mert nagyon aranyos minta). Már elkezdtem egy újabb, ehhez hasonló, kedves kislányos mintát is (őt nevezzük, mondjuk, Emmának :) ).

I found a charming pattern: a little girl (call her Jane :) ) water some flowers with her little watering can. It's part of a series from the Pinterest (unfortunately I was unable to find it now, but if I did, I will give the link for sure, because it is a cute pattern indeed). Lately I started a new pattern with a similarly nice girl (let's call her Emma :) ).

Találtam hozzá ingyenes mintát: ITT.
I find free pattern: HERE.

3 megjegyzés:

  1. "Jane" is to cute!!! Will she be on one of your market bags?

    VálaszTörlés
  2. Tüneményes!!!!
    El van mentve nálam is, de most mást hímzek.Lassan visszatér az erőm....

    VálaszTörlés
  3. Nagyon bájos :)
    Szép hétvégét kívánok!

    VálaszTörlés