április 22, 2012

Keresztszemes LEGO figura

Anna lányom újfent felvilágosított arról, mennyire lányos mama vagyok. Szerinte a keresztszemes mintáim valahogy mindig olyan lányosra sikerülnek. Én persze nem érzem igazán, mitől fordul át egy "fiús" minta "lányosba", bár azt készséggel elismerem, hogy ritkán találkozom kisfiúkkal, ajándékot meg még ritkábban készítek fiúnak.

Anna szerint náluk a fiúk a LEGO-ért vannak oda, ezért délután igyekeztem megszerkeszteni egy kisebb LEGO figurát. Könyvjelző mintájának szeretném a kisebbik lányom, Anna osztályába az év végi ajándékhoz.


Kedves fiús mamák! Légyszi, lektoráljátok nekem, hogy jó-e? Ti milyen színeket használnátok hozzá? Minden LEGO figurának sárga a feje és a keze?

A visszajelzést küldők részére örömmel ajánlok fel néhány könyvjelzőt a kért színekkel!
A határidő legyen május 6-a. Nagyon szépen köszönöm előre is a segítséget és tanácsokat!!

3 megjegyzés:

  1. Tudtommal a feje mindig sárga. A karja viszont nem mindig. Attól függ, hogy be van-e öltöztetve valaminek.
    Jó ötlet! Biztosan siker lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem lövésem sincs a keresztszemeshez....de nekem tetszik a Lego figura. :)))))

    VálaszTörlés