április 30, 2012

Napsugár díj továbbadása (Passing Sunsine Award forward)






A korábban kapott Napsugár díjat szeretném most továbbadni. Olyan blogolókat választottam ki, akik olyanok voltak nekem mostanában, mint egy napsugár: sugaraikkal megsimogatták a szívemet. Nagyon szépen köszönöm!

A szabályok:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.
2. Írj egy postot.
3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.
4. Értesítsd a kiválasztott blogokat.
    > I would like to pass my Sunsine Award forward. I chose such bloggers, who were like a sunshine for me by stroking my heart with their rays. Thank you so much!

    The rules:
    1. Say thank to the blogger from whom you received the award
    2. Write a post
    3. Pass the award even to 12 blogs that you find valuable
    4. Send a message to the selected bloggers

    • Annának: aki egy tündéri kislány és most bontogatja szárnyait. Aranyos dolgokat ír! És, igen, az ÉN Annácskám. Büszke vagyok rá és jó szívvel ajánlgatom nektek!!!
    • Hoshi-nak: aki nagyon szép haiku-kat ír (rövid, elég szigorú szabályok mentén írt verseket), mert szeretek olvasgatni nála és ily módon is szeretném biztatni a folytatásra! Személyesen is ismerem őt, sőt megbeszéltem vele egy szupertitkos dolgot, amit hamarosan megosztok veletek is!
    • Timinek, Töpszlivinek és a Boldogság vár szerkesztőjének hálából, amiért ellátogatnak hozzám és írnak is nekem megjegyzést. Számomra nagy örömöt okoz, ha látom ezeket a hozzászólásokat! Nektek nem csak a blogotok csodás, de írtok is nekem! Nagyon-nagyon köszönöm!
    • Jenny-nek: aki csodaszépen hímez és akitől sokat tanultam. Az ő blogja is finom napsugár nekem.
      > I would be happy to give the award to Jenny for her beautiful stitches and to thank so much to teach me a lot. Her blog likes a gentle sunshine for me.
    • Vana-nak: aki rengeteg keresztszemes mintát tett fel a blogjába, amit hálásan köszönök ezúton is. Mivel sok könyvjelzőt hímeztem mostanában, a blogja igazi kincs volt számomra.
      > I would be happy to give the award also to Vana, who uploaded plenty of cross stitch patterns to her blog. I'm so appriciated for those. Since I stitched a big amount of bookmarks lately, her blog was a real treasure for me.
    • Lynn-nek: akinek a blogja olyan, mint egy nagymamás hímzett terítő, rengeteg apró részlettel, amit muszáj újra, meg újra megnézni. Hihetetlen, mennyit lehet tanulni tőle vagy milyen sok inspirációt kaphatok általa. A blogja egyfajta oktató blog is egyben, érdemes időnként ellátogatni hozzá.
      > I would be happy to give the award to Lynn as well. Her blog like a grandmom's stitched table cover with a great deal of details that you must see again and again. It's unbelievable, how much you can learn from her or how much inspiration you can get by her tutor blog. It's worth to visit time by time.
    • Elzának, az in a leaf house szerkesztőjének: aki rendkívül kreatív, nagyon-nagyon szeretem a stílusát és örömmel olvasom a blogját! Igazi művészlélek és bearanyozza a napomat, amikor nála járok.

    6 megjegyzés:

    1. Nagyon köszönöm, hogy rám is gondoltál! :))) Igyekszem minél előbb eleget tenni a "kötelességeknek" . :)))))

      VálaszTörlés
    2. Jajj, de tündér vagy :) Nagyon szépen köszönöm!!!! :)

      VálaszTörlés
    3. Nagyon szépen köszönöm én is!!!

      VálaszTörlés
    4. Thank you, Maminti - you are very kind, and a lovely lady!
      Hugs
      Jenny

      VálaszTörlés
    5. Kedves Maminti,
      nagyon szépen köszönöm a díjat!!!
      Beragyogja a blogot... nemhiába "Napsugár" a neve. :-)

      VálaszTörlés
    6. Nagyon köszönöm ezt a kedves ajándékot!!!!!!!!!
      TE VAGY A LEGJOBB ANYUKA!!!!!! :-) <3

      VálaszTörlés