augusztus 12, 2013

Horgolt teknősök (Crochet Turtles)

Amikor keresgéltem a neten amigurumi minták után, akkor leltem rá egy teknőcös leírásra. Elég egyszerű elkészíteni, hiszen nagyon jó leírás tartozik hozzá, de azért időigényes. Az összeállítás okozott nekem némi gondot, mert úgy érzem, kicsit mintha nagy lenne a buksija - ti is így gondoljátok? A szemekkel is kísérleteztem (elvileg a teknősöknek elég közel ülő szeme van)...

A mintára itt találtam: TEKNŐC MINTA

When I browsed for amigurumi patterns, I found a great tutorial to crochet little turtle. It is quite simple to make, as it has very good description, but it is time-consuming. The assemling process caused me some concern, because it has a bit bigger head than I would feel appropriate. What do you think about the head's size? The eyes was another point to experiment with (actually, turtles have quite close-set eyes)...

Link to the tutorial: TURTLE PATTERN

4 megjegyzés:

  1. Nagyon édesek! :)
    Már egész állatkerted lesz :)

    VálaszTörlés
  2. Hello

    Just found your blog.
    Your crochet and stitching are lovely.
    Have a good week (:

    VálaszTörlés
  3. Szerintem nem nagy. A narancssárga a kedvencem. :))

    VálaszTörlés