augusztus 20, 2013

Virágos narancssárga nyaklánc (Flower necklace, orange)

A közelgő blogszülinapomra készítettem ezt a nyakláncot. Nagyon szeretem a narancsos-barnás színeket, ezért az egyik meglepetést mindenképpen ilyen színben képzeltem el.
I crocheted this necklace as a giveaway for my blog birthday that comes soon. I like orange-brown colours, so I prefered this colour.

A virágot magam terveztem és meg is rajzoltam, hátha valaki szívesen elkészítené...
I designed this flower pattern, feel free to use... 

A nyaklánchoz organza szalagot és szaténzsinórt használtam.
To make this necklace, I used organza ribbon and satin cord.

Nehézségi fok: könnyű (Difficulty level: easy)
Horgolófonal: Bella (pamut) horgolófonal (Yarn: Bella, cotton)
Horgolótű mérete: 1,25 (Size of crochet hook: 1,25 mm)

Rövidítések:
ERP: egyráhajtásos pálca
RP: rövidpálca
LSZ: láncszem
n* [ ]: "n"-szer ismétlődő szakasz

A minta leírása:
1. kör: mágikus körbe 12 ERP, a végén csúszószemmel zárjuk a sort;
2. kör: 4 LSZ (3 LSZ az első ERP helyett + 1 LSZ), 11* [ EPR, 1 LSZ ], a végén csúszószemmel zárjuk a sort;
3. kör: 4 LSZ, 11* [ csúszószem, 4 LSZ ], a legutolsó láncszemsor is csúszószemmel kapcsolódik az 1. LSZ-hez;
4. kör: 1 LSZ (az első RP helyett), 3 ERP, RP, 11* [ 1 RP, 3 ERP, 1 RP], a legvégén csúszószemmel zárjuk a sort;

Abbreviations (US term):
sc: single crochet
dc: double crochet
ch: chain
sl st: slip stitch
st: stitch
Rnd: round
n* [ ]: section, repeat "n" times

Pattern description:
Rnd1: in magic circle 12 dc, close Rnd with sl st
Rnd2: 4 ch, 11* [ dc, ch ], close Rnd with sl st
Rnd3: 4 ch, 11* [ sl st to dc, 4 ch ], close Rnd with sl st
Rnd4: into 1st section work ch, 3 dc, sc (1st petal), 11*[ sc, 3 dc, sc ], close Rnd with sl st
   

1 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez is, látom most nyakláncban utazol. Ezt majd én is megpróbálom elkészíteni. Szép ajándék!

    VálaszTörlés