június 30, 2015

Ökoszatyor - házikós-madaras (Market Bag - with bird house and birdies)

Amikor ezt a hímzést elkészítettem, rögtön elhatároztam, hogy bevásárlótáskát fog díszíteni. Nagyon aranyos minta, ITT lehet olvasni róla.
Mivel a minta annyira bájos és nagyon lányos, ezért medeira szegélyezi két oldalról, innen meg nekem már adta magát, hogy zseb legyen. Nagyon-nagyon szeretem a csipkéket.
A fülre varrt szövött textilszalagot - meglepetésemre - egy papír-írószer boltban találtam, a kötözőanyagok között bukkantam rá. Bár mindössze 2 méteres darabokat árulnak, de igazán aranyosak, nekem nagyon tetszenek. Próbáltam olyanokat összeválogatni, amiknek nagyon szép színük és finomabb mintájuk van. Mivel hasonló szatyrot használok a napi bevásárláskor, így tudom, hogy a szalaggal minden rendben (szuperül bírja a mosást és vasalást is).
A szatyor immáron a húgom kísérője lett, remélem, megmelengeti a szívét, ahányszor csak ránéz...

When I made this embroidery, I immediately decided to sew a shopping bag with this.
I already wrote about this pretty pattern HERE.
Because the sample is so charming and girly, so I sewed nice cotton lace (madeira) on two sides - and after this, it was obvious for me to finish it as a pocket. I'm fond of laces, indeed.
It was a surprice for me to find great textile ribbons (I sewed onto the strap) in a stationery store, among the packing supplies. Although they sell only 2-meter long pieces, but most of them are really lovely. I tried to select a few that have beautiful colours and pretty design. Since I use similar bags for everyday shopping, thus I know that these ribbons are washable and can be ironed too.
This bag is now at my sister and I hope that every time she uses it, it warms her heart...

2 megjegyzés:

  1. Nagyon bájos minta - és jó munkásnak néz ki a sok kontúrral! A szívmelengető öröm pedig garantált! :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos táska lett!!!

    VálaszTörlés