április 08, 2016

Ajtódísz - Otthon, édes otthon (Door Banner - Home, sweet home)

Kicsit eltűntem az utóbbi időben, de most igyekszem majd megmutatni, miket készítettem...
Ez a minta még februárban készült és mihelyst ráleltem, máris tudtam, kinek szánom majd ajándékba. A színválasztást is ez indokolja. Nagyon szép, kék színátmenetes fonalat választottam hozzá (pici szürke árnyalattal). Arra gondoltam, hogy filcet varrok majd a hátoldalra vagy bannerként, valami szép akasztóval fogom ajtódísszé varázsolni.
Az eredeti minta ingyenesen letölthető INNEN.

You probably noticed that lately I didn't write anything in this blog, but from now I'll try to show all the things I made...
I embroided this pattern in February and when I found it, I knew at once to whom I should give as a gift. I chose really nice multicolour yarn with blue shades and a little bit of gray. I thought that I will sew it onto a piece of felt or finish it as a banner with a beautiful metal deco hanger.
The original pattern can be download from HERE. It's free.

2 megjegyzés: